Laden

1. hoofdpagina
  2. CLUB VAN 50

Wat is de Club van 50?

De "Club van 50" is een groep mensen die HV Blue Stars een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van € 50,00 doneren. De "Club van 50" wil daarvoor aan het einde van het seizoen, een gezellige bijeenkomst organiseren. Het grootste deel van de beschikbare gelden wordt, besteed aan projecten die niet uit de normale begroting betaald kunnen worden. Daarbij kun je denken aan activiteiten voor de jeugd, maar het geld kan ook voor andere doeleinden worden gebruikt, zoals bijvoorbeeld een bijdrage voor trainingsmateriaal of toernooien.

Wat krijgt u hiervoor terug?

Vermelding van uw naam op het bord in onze kantine (ook anoniem mogelijk). Gratis deelname aan een bijeenkomst van de "Club van 50", Vermelding op de website van HV Blue Stars. Eeuwige dankbaarheid en roem.

Wie kan er lid worden van de Club van 50?

Uiteraard de leden en oud-leden van HV Blue Stars, maar ook ouders van (jeugd)leden en in het algemeen een ieder die HV Blue Stars een warm hart toedraagt.

Hoe kan je lid worden?

Je kunt lid worden door je aan te melden bij Rob Dijk (06-40794819), of spreek hem aan in de sporthal.

Wall of 50

Dennis Müller - Adviesunie Verzekeringen BV - Adviesunie Hypotheken BV - Erwin & Wilma Kroeze - Buz Personeelsdiensten - Buz Excellent - Robert Seubring Sandra Seubring - G.W. Bos - Lukkien en Schuttinga - PPS - Bakker Boven Assurantiën - Koning & Drenth Transport - SKD - Safety Fire Products - ESSO Tankstation - Alexander Melinga - Haas Wijnbeleving - Peter hazelaar - Harry Bonthuis - Dooley BV - Salon Model - Falco Oldenburger - Bouwbedrijf Pascal Meijer - Johan Dijkman - Familie Nie - Geert Kuik - Roelof Franzen - Familie Toren - Familie Poortman - Chantal de Lange - Stephan Hoekman - Nanda de Haan Koeno Nomden - Robert Bronsema - Herzlake Boys - RSE Telecom - Carvancentrum Oldambt - BNB Accountants - Haarstudio Mooi - HEMA - Sanne Hoekstra Attent Marketing BV - Bernanda & Werner - Blikfris

Onze sponsoren